Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Vodafone, mint szponzor képes leírás - Vodafone.tlap.hu
részletek »

Vodafone, mint szponzor - Vodafone.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: vodafone.tlap.hu » Vodafone, mint szponzor
Keresés
Találatok száma - 9 db
A Huawei okostelefonjait viszi a Szigetre a Vodafone

A Huawei okostelefonjait viszi a Szigetre a Vodafone

Okostelefonok szállításáról állapodott meg a távközlési eszközöket és készülékeket gyártó Huawei Co. Ltd. a Vodafone Magyarországgal. Az új készülékek már ott lesznek a Sziget-fesztiválon - közölte Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. A vezérigazgató közlése szerint megállapodtak abban is, hogy a Huawei a Vodafone szponzorációs partnere lesz a Szigeten A Huawei további magyarországi gyártatást is tervez a Foxconn komáromi és az Elcoteq pécsi üzemében.

A Vodafone az UEFA megállapodása

A Vodafone az UEFA megállapodása

A Vodafone ma egy új, kizárólagos 3 éves megállapodást jelentett be, mely szerint az UEFA Bajnokok Ligáját kiemelt mértékben támogatja 2006. július 1-jével kezdődően. A szponzorációs szerződés szerint a Vodafone az UEFA Bajnokok Liga hivatalos partnere lesz az elmúlt években már megismert hivatalos mobilszolgáltatói státusz mellett. A partnerkapcsolat lehetővé teszi, hogy a Vodafone tartalmakat szolgáltasson a futballrajongók számára az UEFA Bajnokok Ligája összes mérkőzéséről, legyen szó sms- vagy mms-értesítésekről, mérkőzés videóösszefoglalókról, vagy gólvideókról - a megszokott Vodafone live! kínálat mellett 3G-n is. Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy a Vodafone és a Manchaster United felbontja szerződését. Bár nem tudni, hogy döntés mögött ez áll-e, de tény, hogy júliusban a klub szurkolói felszólították a szolgáltatót, hogy hátráljon ki a négy éves szerződésből tiltakozásul az ellen, hogy az amerikai Malcolm Glazer megvette a Unitedet.

Beck György: jól jöttünk ki a mobilpiaci válságból

Beck György: jól jöttünk ki a mobilpiaci válságból

Az elmúlt évben 6-8 százalékkal csökkent a mobilpiac bevétele Magyarországon; fellendülés csak a második félévben várható, de éves szinten az idén még mindig 3-5 százalékos visszaesést jelez előre a Vodafone Magyarország az első negyedéves adatok és a tendenciák alapján. A Vodafone Magyarország 2009 elején, hasonlóan az iparág más szereplőihez, még folyamatosan fejlődő piacra számított, amit tavaly az első négy hónap adatai igazoltak is. Ekkor úgy tűnt, a válság a mobilkommunikációs piacra nem hat, ám májustól kezdve a trend megfordult, s a mai napig visszaesést mutat - monda Beck György, a társaság vezérigazgatója. Hozzátette, hogy az idén már óvatosabbak, úgy látják a nyáron sem lehet trendfordulóra számítani, csak ősszel várhatók pozitív fejlemények. A munkanélküliség továbbra is magas, 11 százalék feletti, ami alapvetően befolyásolja a lakossági költést, s a kis- és közepes cégek is spórolnak távközlési kiadásaikon. A vezérigazgató megjegyezte: sok hatékonyságnövelő és költségcsökkentő lépést tettek az elmúlt másfél évben. A hatékonyság növelésében sokat segített az is, hogy a Vodafone áttért a kínai Huawei hálózati eszközeinek használatára. Ez legalább 20 százalékkal csökkentette a cég energia-felhasználását, ami az egyik legnagyobb költségtétel egy mobilszolgáltató esetében.

F1: Magyar szponzor a McLarennél!

F1: Magyar szponzor a McLarennél!

A konstruktőri és egyéni pontversenyben is éllovas brit csapat főszponzora, a Vodafone telekommunikációs cég teremtette meg a lehetőséget arra, hogy a Hungaroringen egy magyar vállalat is megjelenhessen a csapat gépein. A reklámhelyek piaci értéke forintban számolva kilenc számjegyű összeget tesz ki. Az együttműködést Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnök-vezérigazgatója és Csányi Sándor, a Picket is magában foglaló Bonafarm csoport alapítója jelentette be hétfői sajtótájékoztatóján. 'A Vodafone a Vodafone McLaren Mercedes csapat névszponzora és 'hivatalos mobilkommunikációs partnere'. Ez a partneri viszony a Vodafone legfőbb globális szponzorációs szerepvállalása, amibe a Magyar Nagydíj idejére szeretnénk bevonni a Picket, ezzel is erősítve a hazai márkák értékét. Hiszünk abban, hogy a multinacionális nagyvállalatok és a hazai márkák közös erővel olyan sikereket képesek elérni, amelyek az ország hírnevét a minőséggel és az innovációval kötik össze, és amelynek remek iskolapéldája a Vodafone által kezdeményezett együttműködés' - mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója.

Kásás a Vodafone kínálatában

Kásás a Vodafone kínálatában

A tegnapi naptól a vízilabda szerelmesei érdekes híreket, képeket, videókat találhatnak a Vodafone live! vízilabda oldalán, sőt, emellett Kásás Tamás önállóan is megjelenik exkluzív, csak a Vodafone live!-on elérhető anyagokkal. 'A Vodafone szponzorációs stratégiájában kiemelten figyel arra, hogy a hazai értékeket támogassa, erősítse. Legyen szó kultúráról, sportról, vagy a közélet valamely szegmenséről, vállalatunk számára fontos, hogy a társadalom számára valóban értéket képviseljenek. Ezért döntött úgy a Vodafone, hogy az idei évtől kiemelten támogatja a Magyar Vízilabda Szövetséget, illetve Kásás Tamást.' - mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. 'A magyar vízilabda nemzetközileg is elismert, pólósaink nevére világszerte felkapják a fejüket a sportág kedvelői. Erre büszkének kell lennünk és mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy továbbra is dicsőséget hozhassanak hazánk számára a nemzetközi versenyeken.' A Magyar Vízilabda Szövetséggel kötött együttműködés eredményeként speciális vízilabda oldal indul a Vodafone live!-on. Az oldalon a Magyar Vízilabda Szövetség hírei olvashatók a sportággal és azon belül is a férfi vízilabda válogatottal kapcsolatban.

Népszerű volt a percalapú Szigetjegy

Népszerű volt a percalapú Szigetjegy

A Vodafone véleménye szerint jól mentek a dolgok a fesztiválon. Többször beszámoltunk már a Vodafone és a Sziget fesztivál szervezőinek idei együttműködéséről, amely rendhagyó volt olyan szempontból, hogy a szolgáltató nem kizárólag anyagilag támogatta a rendezvényt, hanem szolgáltatásokat is vitt. Mint a most kiadott sajtótájékoztató anyagukból kiderült, sikerült megvalósítaniuk az elképzeléseiket: például a perc alapú szigetjegyet majdnem 500-an vették igénybe, amely egyáltalán nem rossz az újdonságra való tekintettel. Az utolsó pillanatban bejelentett Sziget Iránytű szolgáltatás is sikeres volt, állítólag több ezren töltötték le az almás vagy androidos mobiljukra a Layar nevű szoftvert. Azt nem tudni, hogy a szolgáltatónak hány mobilt sikerült értékesítenie a helyszínen, azonban rendkívül népszerűnek bizonyultak az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint például a mobilok testreszabása, a testfestés, továbbá az SMS-es fizetési lehetőséget kínáló kávéautomata sem volt rossz ötlet. Utóbbinak vélhetően a Szigeten volt a tesztüzeme, a vállalat szerint rövid időn belül elkezdhetnek elterjedni ezen automaták a közintézményekben, és egyéb nyilvános helyeken.

Pólózik a Vodafone

Pólózik a Vodafone

A Magyar Vízilabda Szövetség hosszútávon számíthat a Vodafone főtámogatására, ugyanis a mobilcéggel négyéves szerződést írt alá. Mint arról korábban beszámoltunk, a Vodafone 2007-ben kötött először támogatói szerződést a szövetséggel és Kásás Tamás vízilabdázóval. Ennek a megállapodásnak a folytatása a most aláírt főtámogatói szerződés, melynek során a Vodafone négy évig szponzora a tavaly olimpiai aranyérmet is begyűjtő sportágnak. A felek arról írtak alá megállapodást, hogy a Vodafone a magyar vízilabda válogatott főtámogatója, a női és férfi bajnokság névadó szponzora, melyek neve így mostantól Vodafone OB I. Női Magyar Bajnokság, illetve Vodafone OB I. Férfi Magyar Bajnokság.

Sportolók egyéni támogatása

Sportolók egyéni támogatása

A Vodafone nemzetközi és hazai szinten is kiemelten kezeli a sport támogatását, ennek keretében elkötelezte magát a magyar vízilabda támogatása mellett. A cég világszínvonalú minőséget kínál ügyfeleinek, ezért esett a választása arra a sportágra, amelyben a magyarok is folyamatosan a világ élmezőnyében szerepelnek. 'A sport olyan értékeket közvetít, amelyek a Vodafone számára is fontosak. Ilyenek a csapatszellem, az ellenfél tisztelete, a győzni akarás és a fair play. A vízilabda az egyik olyan sportág, ahol mindezek a célok maximálisan megvalósulnak ' - mondta Dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

Szponzoráció: üzlet, lobbi, személyes kapcsolatok és partnerség

Szponzoráció: üzlet, lobbi, személyes kapcsolatok és partnerség

A vállalatok egyre többet költenek szponzorációra, ezért az ezzel kapcsolatos hatékonysági elvárásaik is egyre nagyobbak - hangzott el az idén első alkalommal megrendezett Szponzorációs Symposiumon. A kétnapos budapesti konferencián a szakmai előadók választ kerestek arra, vajon szükség van-e erre a csatornára, s ha igen, hogyan lehet azt a legjobban kihasználni. Az Agria Produkció által rendezett és többek között az MKB Bank, a T-Mobile és a T-Home, valamint a Vodafone által támogatott Szponzorációs Symposiumon a résztvevők a művészeti, valamint sportszponzoráció és támogatás kapcsán több gyakorlati példát soroltak fel: így például információkat adtak arról, hogyan kell beárazni a támogatásokat, miért éri meg a cégeknek a szponzoráció, valamint milyen területeken, hogyan működik a mecenatúra. Minderről, valamint a kreatív szponzormegjelenésekről és a márkák megjelenéséről szólva kiderült, ki mit vár el és mit ad a partnereinek a szponzoráció során, bemutatták a nemzetközi szponzorációs irányokat és a támogatás kommunikációját, illetve ismertették a multinacionális direktívákat a kulturális és a sportszponzorációk kapcsán.

Tuti menü